Jakten på en bredare blogg

Sådär ja, nu är bloggen bredare. En timme tog det. Plus på pannkakan så blev jag tvungen att göra en ny header, vilken jag inte riktigt är nöjd med, antagligen gör jag en ny när jag har bättre ork och lust. Anledningen till en bredare blogg är att jag numer ska kunna publicera större bilder. Jag diskuterade detta en aning med en vän för ett tag sen och jag tror vi var ganska överens om att större bilder liksom ser finare ut. Så jag gör ett försök. Eftersom jag inte direkt har några nya bilder på lager delar jag med mig av gamla favoriter! (Ni som ser bloggen som den var förr, fast med konstiga avskurna bilder uppdaterar sidan igen! tryck då f5)





Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0