Hudiksvall

Ikväll for vi till Hudiksvall, lagom för att bänka oss i soffan hos Jörgens pappa och spana in melodifestivalen. För att tala om den HATAR jag ordet "mello", det är så de flesta på facebook skriver. Är det så svårt att säga melodifestivalen?!

Aja, hur som helst har jag slösat pengar på att rösta på Sean Banan. Skit alltså, nu har jag ringt helt i onödan. Som tack har jag fått min framtida favoritlåt på hjärnan också. Ding ding ding! Jag är, bara för att nämna det, INTE ironisk, eller heter det sarkastiskt i det här fallet?!

Aja, sur och bitter över att ha röstat i onödan ger jag nu över min själ till Jon blund i några timmar. Imorgon väntar barnvakt till busungar och träffa Jörgens syster! Jag ser fram emot det!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0