En taxi i diket

Idag gick vi ut på en längre promenad med hundarna, jag vet att jag inte ska när jag är dålig, men hur ska jag kunna rå för att jag inte klarar att bara sitta still när jag är sjuk?! Hehe. I allafall, en taxibuss kom på den smala lilla oplogade vägen med världens hjulspår i mitten. Han tänkte vara snäll och åka ur spåren och lägga sig mer på höger sida vägen, det tog bara få sekunder för minibussen att snurra ett kvarts varv köra av vägen. Där stod vi, i chock. Taxichauffören klev ur och bad om ursäkt, han trodde han kört på någon av våra hundar. Stackars han, han måste nog ha varit mer chockad än oss. Som tur var kunde han backa upp minibussen och fortsätta iväg.

Det hade ju kunna gått sämre, men vem bryr sig om det? Så länge det gick bra för både oss och han är jag nöjd!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0