Canon Eos 5d Mark III

Nu har den lanserats! Jag är inte bara liiiiiten sugen på att köpa mig en. Dock sysslar ju inte jag med foto på den nivån så att 32000:- är värt det för bara ett kamerahus. Fast jag vet inte, jag inbillade mig för ett tag att jag aldrig någonsin kommer att ha foto som ett jobb men är nu tveksam. Jag kommer nu under våren att fota lite gratisfotograferingar och antar att jag då kommer känna om det är rätt eller inte. En sak är säker, om jag någonsin öppnar ett företag som fotograf, då ska jag ha Canon Eos 5d Mark III i min kameraväska! Punkt.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill gärna boka med dig nån dag =)

Kram Cissi

2012-03-03 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0