Uppehåll

Efter 4 dagars uppehåll med träningen var jag igår på fötter igen. Det är så jävla svagt att skylla på vädret, så jag tar tillbaka det. Numer kommer jag skylla på mensen..

Från att ha känt mig toppmotiverad vad gäller både träningoch kost till att hamna nere i diket. Jag har fuskat något så fruktansvärt med maten och träningen, vi pratar om pizza, kebab, taco, mums mums, pannkaka och massor av mer saker. Att någon häller hinkar med vatten ovanifrån har absolut inte gjort saken bättre.

Igår tvingade jag mig ut ändå, även fast det var sent. Det var tungt, jobbigt och omotiverat, men jag gjorde det, med en bra tid och kom hem nöjd och längade efter att få komma ut idag med. Idag har jag lagt upp mål på min RunKeeper-sida och har faktiskt redan vart ute på en joggingrunda!

Det gom gäller nu framöver är att ta mig ut på längre rundor, ska bara hitta ett bra ställe att springa på!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0