Mjukstart igen

På grund av flytt med allt vad det innebär har mina joggingrundor inte blivit av på mer (?) än en vecka tror jag, vilket kändes ganska väl när jag skulle ut och ge mig på ett varv i Forsbackas spår. 8km/h, vilket är liiiite sämre än vanligt, plus att det blev en sträcka på 2,7km, vilket också är en aning kortare än vanligt. Jag måste hitta mig någon annanstans att springa tror jag, dels beror det på att jag vill få en lite längre sträcka utan att springa flera varv och att underlaget inte är i topp på många ställen, i alla fall om man jämför med Kågbos fina skogsvägar. 
Jag vill ha grus/skogsväg, ca 4km, lite bilar och nära hemifrån. Jakten fortsätter ett tag till, annars får jag helt enkelt stå ut med 1 1/2 varv i spåret. 


Jag är otroligt nöjd med mjukstarten, nu kör vi!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0