Midsommarstress

Det är stressigt att jobba i livsmedelsbutik såhär i midsommartider. Egentligen är det nog stressigt i vilken butik som helst faktiskt. Jag har haft en bra dag ändå, för jag gillar stress. Eller, jag gillar kontrollerad stress. Det enda som är tråkigt just nu är att jag jobbat min sista dag tillsammans med Bibbi. Efter 38 år på Konsum har hon nu gått i pension, vilket förmodligen kommer bli riktigt skönt för hennes del, men jag kan ju inte låta bli att tänka på mig själv lite i den här situationen och tänka att det kommer bli lite tråkigt att inte drygt fråga henne om hon har varmvatten hemma. Men hon bor inte många steg härifrån, så hon slipper inte undan mig!
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0