Ni hittar mig på Konsum.

Just nu är det fullt upp känns det som. Det kommer dröja ett tag innan jag kommer in i en vardagsrytm och har mer tid till övers. Så är det väl när ett helt nytt liv börjar? Jag jobbar många heldagar nu och de dagar jag inte gör det så är det andra saker som ska göras på hemmaplan. Att vi har vänner som kommer hit och spenderar någon timme på kvällen eller stannar på middag känns ju helt underbart, hur skulle jag annars orka? Det är nämligen dåligt med tid för att jag ska kunna ta mig någonstans, så det är ju perfekt att det ofta är folk här redan när man kommer hem. Då hinner man laga mat och umgås samtidigt. 
 
Man kan kort och gott säga att om ni söker mig vet ni var ni ska leta; på älskade Konsum.
 
Träningen har blivit lidande pga att jag jobbat så pass mycket den senaste tiden och att jag varit så pass sjuk att jag inte vågat träna, men nu är vårt svarta, snygga löpband äntligen hemma och jag har tränat på det i tre dagar. Känslan att slippa mygg och samtidigt se TV är helt oslagbart. Jag är verkligen supernöjd med löpbandet, det håller verkligen en god kvallitet, vilket jag faktiskt var lite tveksam till innan. Som det ser ut just nu finns det ingenting som är negativt med det, riktigt jäkla bra! Jag kan varmt rekomendera attract till den som funderat på löpband, det är ju t.o.m toppen för hundarna att få lite extra motion. 
 
Imorgon firar jag och mitt älskade hjärta 6 år tillsammans. 6 fina år av kärlek, jag är så otroligt lycklig och glad att det är vi två, ingen känner mig så bra som dig hjärta, min allra bästa vän.
 
Eftersom det var så längesen vi hördes här tänkte jag dela med mig av en bild på mig själv från min telefon, ni kanske har glömt hur jag ser ut, hahah...
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0