en paus i pausen

Jag tar en paus i bloggpausande och gör ett inlägg ändå, rörigt det här blev va?!
 
Egentligen kan jag inte skylla på vårt internet (eller ja, vilket internet?) angånende bloggandet, för det är så att även om vi inte har något så har jag möjligheten att dela mitt internet med min underbara telefon. Det är snarare tiden som spökat, precis som vanligt. Vi är få personer som jobbar såhär i sommartider, vilket gör att man får jobba lite längre dagar, när dagarna har varit slut har vi alltid haft folk hemma till sent på kvällen. Denna kväll är faktiskt den enda sen vi flyttade som vi är ensamma hela kvällen. Det är helt underbart att det är så, jag älskar att folk trivs och känner sig som hemma här hemma. Det känns verkligen som ett hem nu. Vi trivs otroligt bra och har börjat fått bra ordning. 
 
Med tiden kommer jag ta bilder och dela med mig av. Men som sagt, med tiden.
 
vi hörs snart igen. 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0