8,9km/h

Just nu är jag helt slut. Jag pressade mig ganska hårt på löpbandet, strax under 9km/h i 20 min, vilket gav en sträcka på 3km. Normalt ligger ju jag runt 8 och en km extra per timme känns vill jag lova. Det bästa med löpbandet är att man kan öka och bli bättre på ett annorlunda sätt. När man är ute och springer händer det att man bara springer och inte vet hur fort, utan bara springer för att det är behagligt, man försämrar nog tempot efter ett tag också, i alla fall jag. Sen får man liksom se när man är färdig om resultatet blev bättre eller sämre än förra gången. På löpbandet kan man påverka resultatet medvetet under hela tiden. Jag ramlar om jag ens skulle komma på tanken att bara börja springa i behagligt tempo när jag ställt in det på 9km/h. Så på så vis går det liksom inte att ge upp. 
 
Efter mitt pass på löpbandet körde jag som vanligt lite styrka med hantlar och annat smått & gott. 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0