Konsumtaaajm

På fredag drar min första jobbdag i Sverige igång. Efter att ha varit ledig nu ett tag känner jag väl att det är på tiden. Dock är jag lite nervös men känner samtidigt att det ska nog gå bra. Hur skulle man kunna misslyckas liksom?! -nääej, det där var lite för kaxigt sagt känner jag.. Heh.

Hjärta, Johan, Leyla, Kenna & jag tog en promenix idag tillsammans. Mysigt, det var alltså startskottet för mig och Leyla. Vårruset och tjejmilen väntar, så fort snön och isen är borta är mina löparskor på och humöret på topp.. Jag kan inte annat än lyckas. Vi kan inte annat än att lyckas.

Imorgon blir det hemmadag, tvätta står näst på listan.

Och eftersom jag började inlägget med konsum, avslutar jag det med en gammal bild från sist jag jobbade på Konsum:

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Martin

det kommer gå jättebra lillasyster

2012-02-28 @ 02:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0