Run Run Run

Svettbandet och mina strumpor har blivit mina två av mina bästa vänner vad gäller träningen. Att kunna springa utan att de rinner svett i ögonen känns helt underbart och att ha bra strumpor som inte korvar sig är också toppen.

 
Mitt träningsschema kommer också långt upp på listan. Det är ju helt toppen att ha det och kunna bocka av slutförda aktiviteter med gott samvete. Imorgon har jag följt mitt träningsschema i en veckas tid. Jag tror faktiskt att det har påverkat mig possitivt. Innan så har jag varit ganska skeptisk till att göra sånt, för jag är inte direkt den personen som sätter konkreta mål i det jag gör, jag kör tills att jag tycker att nu är jag nöjd, sen hur lång tid det tar att nå dit eller hur det går på vägen skiter jag egentligen i. Men den här gången så är jag så sjukt taggad på att bara bocka av allt jag ska ha gjort på min lista. 
 

Idag stod det 25min löpning + 15min prom på listan. Jag skippade promenaden och drog till mamma & pappa och bar ved i några timmar istället men löpningen kunde jag bara inte låta bli efter att ha blivit så inspirerad av en träningstidning, så klockan elva ikväll tog jag mig ut på en kvällsrunda runt om i Forsbackas bostadsområden i 25min. 
 

Imorgon väntar ännu en runda på 25min tror jag. Det längtar vi till!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0