I charken

Nu är vi inne på slutspurten på Konsum för den här sommaren. Den här veckan återstår, sen är det jag, tillsammans med Lennart som ska styra i charken. Även fast det blivit långa och ibland väldigt stressiga dagar nu under sommartiderna har jag haft det väldigt bra. Tillsammans med Marina & Suss kan man ha hur kul som helst när man jobbar. Vi har klarat oss galant tillsammans.
 
Jag har nog ännu inte riktigt fattat att jag faktiskt jobbar på Konsum nu. Inte på sommaren eller bara någon timme ibland, utan alltid. Det är helt sjukt när jag tänker på det. Jag är glad som tagit mig så här långt och lyckats. 
 
Under sommaren har jag haft ansvaret i hela kött&chark-avdelningen, vilket jag själv tycker har gått bra faktiskt. Jag var så jäkla orolig i början att det var ett för stort ansvar att bära och att jag kanske inte skulle klara det, men hittills har jag rott hem det tillsammans med Marina & Suss, och jäklar vad vi är bra!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0