Dåligt samvete..

Ibland är det verkligen jobbigt att inte ha någon energi över till det som annars är så viktiga saker. I skrivande stund har jag inte tränat på 1 1/2 vecka. Mitt dåliga samvete äter upp mig inifrån, men samtidigt så känner jag att jag måste ta det lugnt också. Jag har jobbat så pass mycket att lite lugn är ett måste nu. Det som ändå på ett vis är jobbigt är att en löprunda ger mig mer energi att orka mer. Just ikväll stannar jag hemma. Just ikväll lägger jag mig redan nu för att sova och hoppas på att just imorgon blir en såndär dag då jag orkar. För det vet jag att jag gör, för jag känner mig själv!
 
Men ändå, jäklar va bra jag är. 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0