Storstaden

Jag undrar hur lång tid det tar innan man känner sig hemma någonstans. Hos Thereses familj trivs jag hur bra som helst, här är mysigt och otroligt fint. Staden i sig är än så länge för mig ett stort frågetecken. Hur jag ens ska kunna hitta och ta mig någonstans är den största frågan men jag undrar även hur personerna är. Jag är inte van den här miljön, inte Wenja heller, det märks.. Hon näst intill vantrivs och vill hem, hem till Forsbacka. Vårt hem är här nu men det vill nog inte min donna kunna förstå. Det kommer ta ett tag men det kommer bli hur bra som helst.

Synd bara att det har regnat hela helgen, hade velat vart ute mer. Hoppas på en finare vecka!

Jag ska så fort vädret tillåter ta med mig min kamera och upptäcka Oslo. Då ska jag dela med mig av de vackra husen och miljön som staden har att erbjuda.

Än så länge delar jag med mig av bästa vän som finns hemma i Sverige, jag saknar dig!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0