Arbetsmarknaden

Jag måste ändå erkänna, jag trodde det med jobb här i Norge skulle bli mycket lättare än vad det blivit hittills. Att komma som svensk har både för- och nackdelar. Fördelen är ju att de norska oftast ser en svensk som en person med hög arbetsmoral, nackdelen är språket, i första hand. Min situation just nu är ganska jobbig om jag ska vara ärlig, jag trodde något helt annat. Tro och verklighet är oftast ganska långt ifrån varandra har jag märkt...
Nu får enbart tiden utvisa mina beslut.

trött & sjuk på promenad med voffsen
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Hannabus! NORGE?!

Hänger inte riktigt med, har du flyttat?! Jag som tyckte jag har flyttat långt, hela 8,2mil från Sandviken! Jag tänkte på er.. här om dagen! Att vi alla skulle gå på twilight premiären!!!!! =) HUR ÄR DET?! KRAAAAAAAAAAM

2011-09-24 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0