Meny Greverud

Meny äter upp mina dagar, men jag klagar inte, absolut inte. Jag trivs bra och ser fram emot att jobba. Nu har jag just gått färdigt två kurser, en i ost, den handlar främst om alla ostfamiljerna och olika viktiga saker kring det, men även hur viktigt det är med hantering av ost. Nu är jag mästare på ämnet! Den andra kursen var en kurs i kvallitetschecking av fisk. Jag kunde inte fått en bättre kurs någon annanstans med tanke på att Norge är världens ledande land vad det gäller fisk. Denna kunskap kommer jag också långt med.
Nu är jobbet igång på riktigt och jag har börjat tagit tag i mina områden. ost och delikatessen. Ännu bara finner jag mig i allt som det är, men när jag är varm i kläderna ska jag se till att ändra lite och göra lite som jag själv tycker är bra. Det kommer bli otroligt roligt och spännande.
Yesbox, nu blir det kaffe och sen lite sömn. Imorgon känner jag nog för att jobba över!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0