Lovikkavante

Nu är det inte alls länge innan vi åker hem till Sverige igen på dop. Tänka sig, vi har redan vart här i två månader! Skulle ju ljuga om jag sa att jag inte längtar hem.

Igår tog Therese, jag och Frode en promenad i Oslo, hittade en liten marknad med hemmagjorda saker. Jag hittade lovikkavantar jag ville köpa, men gjorde det inte. Jag har ju egna hemma.. Haha, bara det att dom är för storta. Jag har hört man kan tvätta dom aå jag slog på en maskin på 60grader, inget hände. Då tog jag nästa steg på 90 grader.. Haha, mina vantar är ganska små nu må jag säga! Tror nog mathilda kan ha dom.. Vi har dragit och sträckt i dom så nu passar dom precis!
Goood!

Nu är det daga för jobb!

Hade!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0