Fredag

Jag börjar vara med på banan igen. Stressen inom mig har på något sätt lagt sig, så nu är jag inte helt färdig när jag kommer hem. Första två veckorna på jobbet så jagades jag av en enorm huvudvärk, riktigt sån där anstträngninghuvudvärk, rörde jag på huvudet så kändes det som om det skulle explodera. Det är i vart fall över nu!

jag tycker så mycket om alla som jobbar där. Så vänliga, bryr sig. Så var de inte på på min tidigare arbetsplats i här Norge, man märkte inte ens om någon av oss var borta. Helt sinnessjukt. Jag är glad att jag jobbar på meny.

Äntligen är det fredag och jag har helgledigt, det hurrar vi för! Ikväll blir det hemlagad pizza och en springtur. Senare i helgen kanske vi går på lite visiningar av lägenheter.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0