Sjuk

Det här med lägenhet är lite svårt måste jag säga. Vi tävlar nämligen med hundratals andra om lägenheterna runt om i Oslo, många fördelar har vi, eftersom vi varken röker eller festar som galningar. En nackdel för oss, eller inte en nackdel, men det gör det svårare är Kenna. Hund. Inte många kan tänka sig att hyra ut till någon med hund. Sen spelar tiden en stor roll också, hur länge vill vi hyra? Aja, tiden löser väl allt antar jag.

Jag gick och blev sjuk igår å! Det firade ag med alvedon, nässpray och whisky. Jag måste medge att jag känner mig en gnutta bättre idag faktiskt.

Wenja är förresten kvar hemma i Sverige. Oslo är inget för henne, thats it.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: morsan

Inget kul å vara sju,.du får krya på dig!! Wenja har i vart fall kul, hon har fått vara i skogen med mig idag och hittade på en älg. älgen jagade hon fram till mig, när den var fem meter ifrån tyckte jag det räckte och skrämde iväg den åt annat håll. Gissa om Wenja blev sur, hon sprang efter och var borta en timme till. Där fick jag!! Wenja tycker nog att det är roligare här...

2011-11-27 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0