Promenad

Konstigt nog är den här helgen den första helgen på länge som jag haft energi till att göra annat än att sova och se på tv och då är jag ändå fortsatt sjuk. Nässpray och alvedon gör mig sällskap, men de gör inget, jag mår bra ändå!

Idag tog vi en tur med ungarna och Kenna ner till parken. Kameran fick följa med, så jag ska lägga min kväll på att gå igenom bilder. Den kommer bli kul, kameran har ju i princip legat död en hel månad.

Wenja verkar ha det bra ute i Kågbos skogar att döma av mammas kommentar till inlägget här under. Hon jagar älgar och sover vart hon vill, det blir toppen för henne!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: morsan

Wenja verkar ha det bra och trött är hon just nu. Hon bara sover och bryr sig inte om VAR för tillfället!

2011-11-27 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0