Huuuk

Skit alltså, jag är tung i huvudet och har ont i halsen. Detta kommer sluta i att jag förbrukat ett halv ton papper och inte orkar ett skit. Det måste gå över fort. Nu måste jag sova. . .

God lunch

PS,  jag tycker inte om vissa människor med andra hundar, speciellt inte såna som bara mååååste hälsa med sin schäfertik på Wenja genom gallret till rastgården fast att de morrar åt varandra. Sen kan man stå kvar i säkert tio minuter fast det är ett jävla liv på hundarna. Skithundägare. Jag tycker inte heller om såna som måste komma fram med sina hundar till lille Kenna utan att ens fråga om det är okej. Visst är det kul första 5 gångerna, men sen då.. Sen tycker jag inte heller att om någon har tre tikar tillsammans i en rastgård som skäller och härjar, behöver man kanske inte som okänd person komma in med sina hundar (tikar) utan att ens veta hur de andra hundarna reagerar. Oh..... Jävla Käppmongo..
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0