Hundarna

Har idag beställt hem ett hjärta från nätet som man delar. Kommer ni ihåg kompishjärtan som man bryter och de står best friends på? Ett sånt är det, detta ska dock vara lite större och jag fick skriva valfri text på varje varje hjärthalva. Jag har tänkt att hänga ett halvt hjärta i Wenjas halsband och ett i Kennas. På framsidan kommer det att stå W & K på Wenjas och på Kennas kommer det att stå K & W. På baksidan kommer deras namn att stå. Tyckte jag kom på en ganska bra idé att göra så istället för att ha en namnbricka bara. dessutom kommer det synas att Wenja och Kenna hör ihop :)

Kenna har för övrigt fått bada med mig i badkaret idag, haha. Var ganska lugn ändå tycker jag. Sen när hon fick komma upp blev de tokrus och tokbus. Jag tror nog att kanske så har jag fått en hund som kan tänkas gilla bada. Det kommer isåfall att bli hur kul som helst i sommar! Corgi flop!

Nu ska jag nog glo tv och mysa ner mig i soffan.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0