Midsommarafton

Jag firade midsommar genom att först jobba på Konsum och sen åka till mamma & pappa och käka grillat. Tog fyrhjulingen och drog ut på en sväng för att fota lite. Nu vill jag enbart ha nya miljöer att fota på. Kanske ska man ta sig en sväng någon dag och utforska nya place! Sommaren var ju lätt den bästa årstiden för foto måste jag säga. Jag har ju haft min kamera ganska precis ett år nu, så jag har fått testa på alla årstider.

Tiden har gått fort och jag har lärt mig otroligt mycket under tiden som gått. Från att ta kort på "auto" eller "ingen blixt" till att faktiskt fota hela manuellt och verkligen förstå vad jag gör och hur man redigerar.  Idag kan jag alla inställningar och förstår helt hur en kamera fungerar. Nu är det photoshop jag jobbar på och där kan det aldrig ta stopp. Visst, jag har kommit en bit på vägen och kan en hel del men långt ifrån mycket!



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0