Är upptagen med livet helt enkelt

När uppdateringen brister här på bloggen kan man konstatera en sak, att jag har fullt upp på dagarna och helt enkelt inte har tid att skriva. Det är inte att jag mår dåligt eller inte alls känner lust att skriva, utan jag prioriterar annat.

Just nu har mina dagar gått till att jobba, min lediga tid har jag spenderat med min syster och hennes familj. Det är helt galet så glad jag blir och på bra humör av att umgås med Therese. Det är supermysigt att träffas. Det händer inte ofta men det ska det bli ändringar på! :)

Nu måste jag sova, imorgon har jag ett jobb att sköta. Jobbar hela dagen, enda fram till 19.12 :) Sen är det bara att köra på i tre dagar för att sen få en heeel helg ledigt. Jag längtar!


Therese! :)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0