Pigg!

Ohoj, told you. Nu är ju jag vaken och pigg som en jäkla jag vet inte vad. Jag kommer inte somna på några timmar. Äggklockan tickar i bakgrunden, jag har nämligen en lasagne står inne i ugnen. Sjukt, klockan är ju tio över tio.

 Jag och hjärta bestämde såhär på slutet av dagen att vi skulle åka in på bio och se Narnia 3d, den har ju gått på bio ett tag nu så folk skulle det vara ganska tomt med, skönt! Det var vi och 4 till så jag låg och kollade filmen i en biosoffa längst upp. Det är faktiskt första gången jag ser en film i 3d och jag är inte så imponerad faktiskt.

Annars är det tyst här hemma. Mörkt också, ute alltså. Ska kolla lasagnen och sen ska jag gå till Hjärta och se tv med honom. Hoppas jag kan övertala honom att se något annat än idrottsgalan?!

Hejs

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: E

Men så trevligt att du tittar in igen :)

2011-01-18 @ 21:09:43
URL: http://jameshetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0