Ont

Oh, jävla skit. Nu sitter jag här med bamseplåster på kläet och håller på att dö av smärta efter att ha varit i stan. Jag ramlade på snorhal is med grus som hade frysit fast. När jag ställde mig upp var mina leggings helt trasiga och och det sved som fan i händerna. Rann blod från knäet gjorde det också. Jag reagerade som ett barn skulle ha gjort och började böla i hjärtas armar.

Vi avslutade i alla fall det vi hade tänkt att göra i stan, jag samlade mig och vi gick in och beställde nya tapeter till hemmet. Tre rum fick nya tapeter och nu väntar jag bara på att mina tapetserare ska få tid. Alltså mamma och pappa. Kanske jag kan passa på att lära mig?

Aja, nu ska vi äta räkmacka. Tjohej.
 Ps, tyck synd om mig!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0