Nuläget

Evelina kom hit igår, hur mysigt som helst och jag måste säga att jag märker nu hur mycket jag saknat henne. Hon är ju trots allt den person som följt mig genom min uppväxt och jag är glad att det är så.

Vad gäller allt annat har jag inte gjort annat än att bara gå hemma och låta tiden utvisa vad jag ska göra. Jag har otroligt tråkigt och vill fota människor, men jag känner att jag inte riktigt har några kandidater. BLÄ BLÄ. Jag vill ju utvecklas, jag vill jobba mer i RAW och bli bättre. Nu har jag enbart kameran inställd på att ta raw-format och det blir så mycket bättre! Scott Kelby och hans bok hade jag inte klarat mig utan kan jag ju bara säga.

Aja, ni får en bild så länge så ska jag se om jag inte kan få någon snäll människa att ställa upp på lite kort inom kort.



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Evelina*

Hjärta du <3 du har varit saknad <3

och btw.. Jag ställer gärna upp framför kameran! :)

2011-02-04 @ 01:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0