Rast!!

Här på jobbet finns det inget speciellt jag kan lägga min lediga tid på, så jag skriver istället. Jag har rast fem minuter till, sen är det bara att sätta fart igen. Jag är glad att ha något att pyssla med om dagarna.

Istället för att kliva upp typ om en timme vaknade jag istället för flera timmar sen. Jag är hur pigg som helst och känner att jag har hela dagen framför mig. Annars kliver man upp, har ingen att hitta på något med för att alla jobbar och så bara gör man inget heeeeela dagen. SKITTRÅKIGT.

Jag tycker om att ha lite tid, så jag kan spendera den väl.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt att du trivs på jobbet :)

2011-02-08 @ 18:34:56
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0