2012

2011, ett år med stort innehåll och många förändringar. Kanske det året som kommer vara ett av mina viktigaste med tanke på den personliga resan jag genomgått. Men nu är det 2012 vi siktar på. Jag vill utveckla det jag påbörjat 2011, vill bli bättre på allt som har med foto att göra, framför allt pratar vi om att fota andra människor. Jag har redan förberett mig, hört mig för vilka som vill bli fotade i februari och fram till sommaren och nog har jag fått in många intressenter allt. Det kommer bli både spännande och nyttigt. En dag kanske kameran kan ta mig långt, än så länge vågar jag faktiskt hoppas men kan fortsatt inte säga om jag har vad som krävs för att konkurera på marknaden med alla superduktiga fotografer.

Jag ska komma längre med träningen av Kenna. Tillsammans ska vi ta oss långt, en dag kanske vi kan tävla tillsammans, jag och nosan min. Jag vill lära mig rita bättre, kunna photoshop mer,vara en bättre vän som tar sig tid och lyssnar fullt ut, lära mig förstå andra bätrre och bli en bättre ledare, jag ska också bli bättre på att uttrycka hur tacksam jag är för allt som händer. Helt och hållet vill jag slipa på de kunskaper jag redan har och faktiskt bli BÄTTRE.

Jag hoppas att jag kan sitta här vid nästa årsskift och säga att jag har kämpat och lyckats! L

Ledordet för 2012 är "bättre"
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: sarko

Gott nytt år! Hälsa alla!

När du kommer hem tycker jag det är dags att du fotar en ny headbild till min blogg. :)

kram!

2012-01-01 @ 14:04:10
URL: http://dummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0