Skapa

Nu är det abstinensen som talar. Det kliar i mina fotofingrar. Vill fota människor, djur, natur, allt och lite till. Jag vill skaka något. Inte blev det bättre heller när jag fick hem första numret av Shoot, Emelie Ohlssons nya fototidning. Jag blev fast med den i någon timme och efter att ha läst varenda mening som står i tidningen känner jag att kameran har legat på vänt alldeles för länge, nu är det dags.

I februari kommer ju jag hem igen, då ska jag boka in foto med några nära och kära tänkte jag. Innan dess ska jag hitta roliga teman/ställen att fota. Jag ska satsa på att fota så mycket jag kan nu. Det som är tråkigt för mig just NU är att jag jobbar all ljus tid på dagen, därför är ju kameran lidande, men det finns ju saker att fota inomhus och vem har sagt att lite brus måste vara till en nackdel?

Nu ska jag hitta inspiration på flera fotobloggar! Yeeeaaaaah, jag är lycklig. :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Rebecka Eriksson

sv; nåmen thänx^^

2011-12-30 @ 21:49:03
URL: http://erixonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0