Julafton

Absolut en helt perfekt dag! Massa SVENSK julmat, julmust och fina paket från tomten. Jag är otroligt glad för allt, Eva & Lefis goda lax, mammas och pappas goda jansson, christer och saras goda revbensspjäll, olle och pias goda köttbullar, martins goda prinskorvar och mina och Jörgens inte fullt så fina med helt delikata norska ägg med majonääääs!

Jag måste också säga att jag är tacksam för allt stöd jag får av alla nära och kära runt mig. Ni är alla fantastiska!

Jag är fortfarande och kommer alltid att vara tacksam för att Leif tagit sig tiden till att lära mig allt jag idag kan om kamerainställningar! Det är mycket tack vare Leif jag faktiskt kan vara nöjd med de bilderna jag tar idag, tack Leif!

God jul och ett gott nytt år alla!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0