Jag har sagt upp mig

Jag kan egentligen inte med ord besrkiva hur jag känner mig, men splittrad är nog det närmsta jag kommer. För att gå rakt på sak så har jag sagt upp mig från jobbet. Jag har sagt upp mig från en vardag tillsammans med fina människor, en livsstil, ett mål. Det som dock är, är att jag har allt det där hemma också, fast på ett helt annat sätt. Jag vet att alla val jag gör i livet är på ett vis rätt, jag är ju formad utifrån mina val.
De är fina de månaderna jag haft på Meny, jag har lärt mig otroligt mycket, fått vart med om otroligt mycket och träffat personer som alltid kommer hänga med, även i Sverige! Men det som ändå kommer bli tråkigast är att lämna syster med familj här, har ju vart så mysigt att dela vardagen tillsammans med dom. Yeaah (kände att jag var tvungen att trycka in ett oseriöst ord i denna allt för seriösa stämning, för det är typ liksom lite mig)!
Nu väntar kalla Sverige, vänner och roligt jobb på Konsum!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0