Vardagslyx @ La Casa De Bolin

Igår tog jag mig till Kahls kaffehandel för att lyxa till min vardag lite. Kände att jag verkligen behövde få göra det. Tog med mig fyra små påsar hem med smaksatt kaffe. Ikväll tog jag med mig kaffet, mums mums och mitt fina hjärta hem till Pia & Olle. Vi drack amarettokaffe, åt godis, lyssnade på musik och kollade skräckfilm. Hur mys som helst. Det känns konstigt att kalla något så självklart för vardagslyx men för mig är det verkligen det.

Kan konstatera att amarettokaffe är supergott, att Pia är aningen rädd för skräckfilmer, att jag är inte den enda som lyssnat på "Rally", att Mums mums inte var någon hit, att godis är hur gott som helst en söndag och att det är så sent att jag måste sova.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0