Nytt på bloggen

Jag har nu suttit ett tag och gjort om lite på bloggen. Egentligen är det inga stora förändringar tycker jag själv eftersom att både headern är kvar och bloggen är svart. Det jag har gjort är att lagt allt i mitten och ändrat lite med texterna och så, jag vet inte om ni ser, men det ska vara en text som liknar skrivstil. Ser ni inte den så är det den vanliga (arial) istället.
Jag måste faktiskt säga att jag är riktigt nöjd. :)

(Såhär ser det ut för mig!)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sarko

Det funkar inte för mig. Jag ser arial. Tack för din kommentar, du är för snäll. Kika förbi nån dag vettja! :) KRAM

2011-08-15 @ 08:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0