Konstigt

Konstiga saker kan hända mig när jag sover (läs är vaken fast sover). Rätt som det är vaknar jag mitt i natten och ser saker ovanför mig, det kan vara (i de flesta fall) spindernät eller spindlar, det kan också vara trådar i blått eller rött som hänger där. Jag anstärnger mig och är HELT 100 på att jag ser dessa saker men ändå vet jag att de inte är där, att de bara är en sinnesförvirring. Men jag ser ju dom?!
I förrgår somnade jag i Jörgens knä i soffan. Efter ett tag vaknar jag, ser Jörgens ben och får panik. Någon har skrivit med ljusblå liten text på hela benet. Jag anstänger mig och kollar, jag ser vekligen blå text över hela benet, som texten i en bok typ. Jag skriker att någon har ritat med blått på honom, sen somnar jag.

Det konstiga med det här är att jag vid tillfället är vaken. Jag tror nu helt och hållet på att folk kan vakna i natten och se människor. Jag tror att det inte kommer ta mig lång tid innan det händer att det är jag som ser en människa. Jag kommer då dock förstå att det är i min hjärna.


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0