Huvudperson i mina sämsta minnen

Jag är som en fjortonåring.. Alla låtar jag tycker är bra går på repeat tills jag lyssnat sönder dom totalt. Jag kommer förmodligen alltid att vara sån, det hoppas jag i alla fall. Jag lyssnar på en och samma låt i två veckor och sen vill jag inte höra den mer, efter det kan det ta en tid innan jag faller för samma låt igen, men då går den bara på repeat i några gånger innan jag tröttnat på den. Sen tar det väääldigt lång tid innan jag tycker det är värt att lyssna på låten ens en gång till (Detta händer enbart superbra låtar). Efter denna gång kommer jag aldrig mer att vilja höra låten, förutom om den går på radion, då blir den helt plötsligt okej att lyssna på en gång.

Tillbaka till rubriken.
Just nu är det Timbuktus ganska så nya låt "Resten av ditt liv" som har spelats i ungefär en vecka och kommer alltså få leva en vecka till. Raden är alltså plockad ur låten efter jag har tänkt på den nu de senaste 100 gångerna jag lyssnat på den.

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan, vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör

Timbuktu - Resten av ditt liv
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0