Personalfest

Hela veckan har gått så otroligt fort tycker jag? Hur har jag hunnit med alla dagar? Kenna och jag har varit på valpkurs och det gick ju såklart hur bra som helst. Bättre hund än Wenja & Kenna finns inte. Längtar till på måndag då vi ska köra inkallning och lite annat smått och gott.

Jag har sprungit med Therese två gånger, ca 6km. Det har känts hur skönt som helst att göra det. Första gången jag gjorde det kändes det som om jag knappt skulle kunna gå allts, jag var helt slut och hade så jävla ont, men igår så gick det fint. Jag ville så gärna springa mer men kroppen liksom sa ifrån, jag kunde inte fatta varför, det kändes som om jag var helt orkeslös och jag visste jag skulle klara mer än vad jag gjorde. Blev så jäkla arg alltså. Dock hade jag oavsett en bättre tid ändå. Så jag är nöjd i alla fall. Jag kan ju säga att jag idag vet varför jag kände så, jag vaknade nämligen med halsont. Så förmodligen började jag bli sjuk. Men det ska inte stoppa mig ;) Glöm!

Idag är det personalfest, så jag ska slänga på mig lite andra kläder som klarar skog och mark och sen så ska vi mysa ute i skogen med lekar och tävlingar. Blir säkert hur bra som helst! :) Nu ska jag kila iväg om jag ska få något batteri i kameran.

Tjoooohej!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0