Kenna













Jag har inte ångrat en sekund att Kenna blev en del av vårat liv. Jag gjorde allt innan hon kom för att få kritik och jag ville att folk skulle säga att jag inte skulle klara av det bara för att jag kanske någonstans på vägen skulle ångra mig och känna att det var ett beslut som var taget för fort. Hur mycket jag än hörde tog jag det bara, lyssnade och kasta sedan bort det. Då visste jag att jag skulle inte ångra mig och det här var inget som jag bara ville för stunden.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: johanna

FÖLJ MIN KAMP MOT ETT DROGFRITT LIV. Läs min blogg där

jag skriver om mitt liv som föredetta narkoman och min passion för kläder

och mode, och se modebilder, skvaller, de nyaste trenderna och

politiken runt missbruk och narkomani. Hjälp mig att sprida budskapet,

du har stort inflytande med dina läsare, du har makt. Hjälp mig få folk att få

upp ögonen för bortglömda missbrukare som intefått den hjälpen jag har fått.

Media är makt. MVH JohannaZoe

2011-04-15 @ 13:12:18
URL: http://johannazoe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0