Elljusspåret

Igår var inte min turdag kan man säga. Jag hade dagen innan lovat att jobba kväll på kontoret och ringa på lite undersökningar och igår när det snart var dags att åka får jag ett SMS av Johan att han skulle komma hem vid sex och frågade om de var lugnt att vi skulle åka sju. FAAAN, jag hade helt glömt att jag lovat Johan för en vecka sen att köra han. Försökte ringa runt och ordna skjuts åt han in eftersom jag klantat mig men ingenting gick. Så jag hörde om det var okej att jag jobbade en halvtimme tidigare eftersom jag (Jörgen) hade kollat att det gick en buss då, det var okej. När bussen kommer får jag reda på att bussen bara går till Forsbacka och då måste jag vänta på nästa som kommer göra att jag kommer in precis till kl 17, när jag börjar. Den bussen i sin tur är 20 min sen. . . . . Det vart krångligt med tider och det blev inte så jättemycket gjort..

Jag startade i alla fall gårdagen med att ta en powerwalk runt elljusspåret. Perfekt underlag att gå på. Det är så tyst och skönt i elljusspåret.


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0