UGG´s

Mm, kaffe!:)
Jag har haft så jäkla ont i ryggen nu en veckas tid, skitkonstigt. Igår fick jag ha kvalitetstid med Carro en stund på kvällen, eftersom Jörgen gick till Thomas för att se film där! Vi satt och kolla tv på mattan på golvet med en temugg i handen. Carro testade då att trycka till ryggen och bra blev det, ett tag i alla fall. Nu är det lika igen. Jag tror jag måste träna upp ryggen ganska rejält nu. Kanske får ta och köpa mig ett gymkort nu snart.

Gick just till Konsum för att hämta mina skor från have2have. Jag hittade nämligen inga nya uggs när jag var i Sundsvall, så jag fick köpa på nätet, supersköna!

Nu ska jag lata mig, vi hörs sen :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0