Lingonskogen

Batteriet till min Canon sitter på laddning, om en halvtimme tänker vi bege oss till Kågbo, jag och Wenja, för att plocka lite lingon. Igår tog jag och Carro en tripp till Kågbo, stal pappas fyrhjuling och drog runt i skogarna för att hitta både svamp, lingon och blåbär. Vi lyckades enbart med svamp och att åka fyrhjuling men det var i alla fall roligt.

Precis innan vi skulle åka hem hade mamma hittat ett lingonställe åt oss och där fick vi in 10 liter lingon på ca en kvart! Yeah, så jag och Carro fick rensa halva natten.... :(

Men men, nu måste Wenja få komma ut och kissa och sen ska jag äta något.
Vi ses då,

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alina

Ha en fin dag sötnos! =)

2010-09-06 @ 10:36:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0