Presentpåsar

Som jag tidigare nämnt har jag och Carolina gjort presentpåsar de senaste två dagarna. Vi har till att börja med besökt 4 av Sandvikens taperförsäljare och frågat efter gamla tapetprover. Sagt och gjort, vi har mellan 10-15 pärmar fulla med tapeter här hemma. Eller ja, dom är inte fulla längre, utan vi har tagit ut det vi tyckt varit snyggt och nu ska vi slänga resten. Mellan 100 - 200 papper skulle jag gissa vi tagit ut och sparat.

Det är Carolinas mamma som har varit förnurlig och kommit med idén. Jag och Carolina har dock utvecklat den något och nu är vi proffs på att göra presentpåsar, i alla storlekar. För beställning, ring: 076- 3100.... Jag skoja bara...







Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0