Jag vet..

Ni är besvikna för att förra gången ni tittade in här hade ingenting hänt, jag vet! Men Jag har haft fullt upp. Jag och Carro har vikit massa presentpåsar vi ska stå in julklappar i. Sen har vi även tagit ner voffsen våra på fotbollsplanen för lek och bus. Wenja har börjat tycka om Nellie aningen tror jag. jättekul, dom har fått sprungit lös och busat med varandra:)


Men nu är det lite lugnare, jag ska kolla igenom vattenbilder jag och Carro tagit, kommer såklart upp på den andra bloggen. Jag hade tröttnat på att fota vatten, men vi får se vad jag kan hitta på för kul med bilderna. Carro hade en smart lösning för att få till bra bilder, så nu kanske det kan bli roligt också!:)

Tjingeling hjärtefling
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0