Idag

Jag kan ju lova att jag kan sätta en bock efter varje sak jag satte upp på min göralista. Jag städade hela hemmet, tog ut wenja, borsta henne och duschade henne, tog kort medan jag var ute och gick. Nu har jag även slöat heeela kvällen. Olle och Tilde har varit här och tittat en sväng på hockey. Vi åt middag ihop idag också! Toppen.

Sara var här på fika sådär mitt på dan. :) Trevligt, hoppas vi ses snart igen.

Jag har på min andra blogg lagt upp bilder från dagen. Här kommer också upp en bild för idag;



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

känner du ngn som är grym på photoshop?:)

2010-10-19 @ 22:00:35
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0