Drömmar

Tänk om jag kunde få uppfylla mina drömmar, leva precis som i mina tankar.

 Just nu skulle jag vilja bo på landet i ett gammalt hus med knarrande dörrar, slitet, jätteslitet. Jag vill en kall morgon sitta inlindad i en filt och titta ut över skogen och dimman som sagt sig efter marken. Tassar som knapprar mot golvet, barn som börjar vakna.

Jag vill jobba som fotograf, vara min egen i min egen firma, vill att varenda tavla i mitt gamla hus ska vara bilder jag själv tagit.

Jag vill ha en mini cooper och vara gift med Jörgen.

Just precis nu går det inte, men jag tänker vänta, tills det är meningen att det ska hända mig.

Det kommer kanske även hinna vända, för bara några månader sen var mitt drömhus ett hus på bara ett plan och helt nyrenoverat med pool och uterum. Tänk så fel det kan bli...  



"Drömmar är bara en billigare resa bort från verkligheten"
- Hanna, me, myself and I.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0