På stan med Christine

Ohoj, några timmar på stan kan lätt ramla iväg. Träffade upp min gamla barndomsvän Christine på stan för att ta en fika med henne och barnen och hitta en julklapp till konsums julklappsbyte ikväll. Henry somnade precis när vi kom ut, men vaknade så fort vi kom in i en butik, jag tror det kan ha med att det blir lite varmt när man har vinterkläder på sig inne, hehe. Han fick vara vaken och mumsa morotsstavar under våran fika på Maragoni, då var han nöjd. :)

Efter en halvtimmes promenad somnade han återigen i vagnen.

Resultat av dagen; Jag hittade en present till konsum, det fick bli julkaffe och pepparkakor från en liten mysig butik på stan. På Maragoni hittade jag en allt för god lussekatt och min fjärde kopp kaffe för dagen! Toppen.

Nu ska jag tjata på allt och alla här så jag får min vilja igenom, det är jag bäst på!! :)

UPDATE
(Jag glömde säga att en tidning kom och frågade om julklappar idag på stan, så imorgon hamnar man väl i tidningen, andra gången för i år. Förra gången handlade det om sabotage vid stranden i Forsbacka.)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0