Nyyttttt

Vi har fått ordning hemma, som på beställning. Jag vet att många redan tyckte vi hade ett färdigt hem men både jag och hjärta är så mycket svensson man kan bli, proppat ska det vara ;) Haha, nej då! Jag klarar inte av tomma väggar och eko hemma bara, thats it. Det enda som får mig att backa är furu, det är jag less på.. Spånskiva ska det vara!;)

Jag har snott Saras idé, bara för att den var så bra och hon gjorde så snyggt. Nämligen tvingat mamma sy gardiner åt mig till vardagsrummet. Jag har ingen bild nu, men ni får klicka på länken in till Saras om ni vill se principen! Mamma köpte även röda sidenband vi knytit runt så det skulle bli julkänsla. Det blev det också, jäklar i min lilla låda alltså.. ;) Sen efter jul kommer svarta band upp. Men nu får julen bo kvar ett tag. (Ja jag vet att vi är tidiga, men det är bara banden på gardinerna ju....)

Nu MÅSTE jag äta....

Tack Mamma!

Hejdå

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0