Internet, internet (tidsinställt)

Jag hoppas datorn kommer igång snart så ni kan få inlägg på direkten, men det lär väl inte hända. Haha! Jag vill kunna dela med mig av bilder och sånt nu. Inte bara text. Det känns skittråkgit med bara text alltså. Vill kunna sitta i photoshop och göra egna kollage och lägga ut. Det är roligt, men lär väl inte hända än på ett tag. Förlåt.

Men jag saknar inte internet. Jag känner inte att det är så viktigt egentligen. Visst sitter jag här om jag kan, men jag är inte handikappad utan det. Konstigt va?! Nej då, jag har tv och en massa saker att göra på dagarna så klarar mig långa vägar. Saken är väl den att jag inte ens har tid för datorn i dagsläget. Så även om vi hade internet så skulle jag inte kunna använda det..

Märker ni så jag tjatar?! Haha!! Samma sak i varje inlägg i varje mening.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0