En hälsning

Jag anar att jag inte förtjänar er eftersom jag aldrig skriver. Men så är det. Nu när flytten är klar och så kanske vi får tid till att fixa med internet och så.

 För övrigt har livet varit allt annat än okej för några dagar. Det har varit mycket som hänt och jag kan inte berätta om något av det här, det är för privat egentligen. Men bara flytten har varit mycket alltså.

Jag har testat på ett nytt jobb. Alla jobb är bra, men jag kan inte låta bli att tycka att konsum skulle vara det bästa för mig. Jag vet att jag tjatar, men jag trvis verkligen så bra. Mitt mål är att till slut hamna där och jag vet att det kommer ske, vägen dit har lite backar och hinder bara. Men jag fixar det, tro mig! Jag vill det så mycket att jag kommer att klara det! Tänk att den stora drömmen kan vara att jobba på en liten konsumbutik?! Helt otroligt va? Det är personalen man jobbar med som verkligen ger en lust och engeri.

Aja,
det var några ord från mig. Imorgon blir jag förmodligen barnvakt åt Henry, om inte jobbet ringer vill säga, men det är nog lugna puckar.

Vi hörs, jag komemr snart tillbaka!!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0